Synundersöking: Har synfel

Japp, idag så har jag inte gjort så mycke mest slappat framför tv:n. Men vid 17:20 idag så hade jag en synkontroll på blick specseavers optik i Sickla köpcenter. Åkte dit med pappa vid fem tiden. Gjorde massa saker som man gör under en syn kontroll, orkar inte berätta. Dem som har gjort det förstår va jag menar. Jaa, vad blev då domen..hehe. Jag har +0,75 synfel på båda ögonen, jag är långtsynt och ser sämre på nära håll. Då va det bara att prova bågar, kom tillslut fram till två bågar( 2 för priset av 1). Snygga, men det va ovant att se mig in glasögon. Så mina glasögon kommer att bli klara inom 7 dagar bra till plugge hehe. Det kommer va fett pinsamt.

Nu ska jag nog surfa lite å sen glo på tv.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0