Tillbaka till verkligheten

Japp, går så började men skolan igen efter jullovet. Hade jätte svårt att somna natten inna, låg å verd mig framå tillbaka halva natten. Gick sedan upp vid 6:15, fatta att man va trött nät man kom hem. Det va ändå en ganska chill dag, började me näst sista datakunskapen, hade ingen engelska(man kunde plugga hemma) å sen skulle ja haft håltimme å sen spanska. Men det visade sig att den va inställd så jag åkte hem vid 11:30, gjorde sällskap med Elin(natur), hom går i amandas klass. Så jag lärde känna henne, så nu kan man säga att man har en polare till. På kvällen hade jag första träningen (18:30-20:00) för i år, med nya skor å klubba. Det va ganska många på träningen och jag va med på hela träningen å kämpade. Efterråt fick laget beröm av våra tränare att det va bästa träningen någonsin efter ett lov. Nice. Sen va jag ganska trött, men efter mat å dusch så blev jag piggare el va man ska säga så jag hade svårt å somna fast inte samma som kvällen innan. 

Idag så hade jag kemi, vi började med ett nytt kapitel, det va genomgång av läraren å sen jobba me övingsuppgifter. Fick plugga sj pga Becca försov sig, bra där. Hon kommer dessutom inte imorrrn....
Sen va det svenska, pluggade inför diskussionen nästa vecka. Sist matte, där blev vi släppta tidigare för läraren tyckte att vi verkade så trötta. Tack så mycket! Men fick reda få av Viktoria att min spanska lärare, hennes engelska lärare har slutat. Fattar noll:S

Borde nu plugga lite, jag skulle skriva en sammanfattining på infon till diskussionen. Sen måste jag nog plugga lite engelska.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0