Tillbaka....

Ja, nu va det några dagar sen jag bloggade men e n u tillbaka. Denna har varit väldigt turbulent och små stressig. Först inbrott och en man hittas död vid skolan, obehgaligt. Skolan e me på nyheterna å i tidingarna. Sen så skulle engelska uppgiften in i tordags, kom i gång me den samma vecka som den skulle in. Bra där. Jag kämpade me den i flera dagar under smärta. Jo det stämmer, smärta. Så fort jag sitter vid datan så hinner det bara gå några minuter innan jag får skit ont i huvet å värken finns kvar länge. Har ont nu pga datan, får även ibland ont när jag ser på teve. Min pappa sa att jag kanske behöver speciella glasögon som man har när man sitter framför datan å så. På tisdag eftermidda ska jag kolla synen...

Dessutom så har ja varit tvungen å klara mig utan becca i flera dar, hon va sjuk. Tråkigt värre. Men hon knarkade alvedon å kämpade å kom igår. Det va kul. Kan bara säga, din brorsa becca på esv. Fyy faan va vi garvade, det förgyllde den sista esv lektionen. Igår så va det slutet på period 2 å höstterminen faktiskt, har VTFF nästa vecka. Det e nice för ja har inge omprov, men det e frilufsdag på freda förmidda. Jag å becca ska spela badminton mellan 9:30-10:30, ska bli kul. Hoppas vi spöar skiten ur våra motstånd!

Idag har ja tittat på när brorsan innebandylag sköndal spöade skit ur Farsta på bortaplan me 6-4.

kram<3

Kommentarer
Postat av: becca

haha din drömkille ska ju oxå spela xD

2008-01-21 @ 19:12:49
URL: http://boobadalo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0