Torsdag....

Sitter å kollar på filmen Crossroads som går på tv4 film, har sett den förut. Den e kanske inte den bästa film jag sett men den e okej. Tänkte nog plugga lite senare om jag pallar. Jag får ju ont i huvet eftersom jag e långsynt å mina prillor är inte färdiga än. Asså det kommer va fett pinsamt att ha dem på mig, fan folk kommer strirra typ, iallafall de i klassen. Imorrn så e det idrottsdag så jag å Becca bestämde oss för å spela badminton. Vi ska vara vid badmintonhallen vid eriksdalsbadet kl. 9:15-9:20. Själv speladet e mellan 9:30-10:30, då ska vi mosa allt motstånd Becca!!  Se upp för oss...hehe.

Måste få tag i Becca nu idag så vi kan bestämma var å när vi ska mötas och göra sällskap till hallen. Ska bli kul å träffas det va ett tag sen. Nää, nu ska jag försöka få tag på becca å kanske plugga lite får se.

Ses i morrn Becca:D

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0