Ändrade planer..

Planen var egentligen att vi skulle gå ner till Sickla å käka. Men eftersom det e soligt å varmt så blir det ändrade planer. Vi kommer att dra till Källtorpsjön, alla ba va fan ligger det. Asså det ligger typ vid Hellas gården, alltså det ligger på andra sidan hellas. Stranden/badplatsen på andra sidan sjön. Vi har varit där varje sommar sen jag var liten.

Jag kommer nog inte att bada, men jag kommer att sola. Pressa, hehe. Kanske spana å se om man ser nån man känner. Det vet man aldrig. Ibland så ser man nån, vilket kan vara kul. Jaja, annars lär jag väl ligga i mina egna tankar.

Jaja, bäst å göra sig klar. Innan föräldrarna spör en..

Ja, får väl hoppas att ni som läser detta får en trevlig dag. Vad sysslar ni me nu för tiden?

Ni lär väl inte svara, man kan ju försöka hehexD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0