Äntligen Hemma:D

Japp, efter drygt en vecka på landet så fick jag åka hem före alla andra. Alltså övriga famlijen. Jag hade tur å fick åka hem me mormor å morfar. Det jag hade hoppats på.

Visserligen så va det inte så tråkigt å va på landet. Hade tur me vädret, det va typ sol å varmt varenda dag. Kan säga att jag har blivit väldigt brun. Riktigt sommarfin, haha. Tyvärr har jag även fått en del bett från myggor å bromsar, usch. Fick ett bromsbett idag på handen, det svullnade upp riält utan att jag kliat på det. Konstigt..

Jaja, nu sitter jag å tiitar på DN-galan..Men jag skriver nog ett inlägg imorron, va inte orolig.

Kan säga att jag vet inte hur länge jag blir ensam. Jag frågade pappa innan jag åkte men han visste inte. Men det e rätt nice å va ensam. Speciellt när man umgåtts konstant me famlijen i över 2 veckor i streck. Ska nog kolla om nån polare e hemma så man kan hitta på nåt. Får se...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0