Break the ice..

Då sitter man här igen, nu i brorsans shorts. Dem e tyvärr gröna å vita, men inte hammarby shorts. ALDRIG att någon av oss skulle ta upp oss nåt från hammarby, usch. Nej, shortsen e från när brorsan spelade i Kbk(typ samma färger)...Whatever...

Kvällen har väl varit rätt chill, satt å snackade me mina föräldrar i en timme kanske. Direkt efter maten, konstigt. Jag vet. Vi snackade om lite allt möjligt. Sen har jag mest glott på tv, ingen nyhet direkt...Å nu sitter jag framför datorn igen medan övriga famlijen ligger å sover. Jag fick som sagt inte ens ett en-dags-jobb hos pappa, sånt e livet... Man får väl snåla lite el man kan väl säga spara inför Gbg resan. Just nu vet jag inte rikitgt vilka som ska hänga på. Men det verkar som att antalet kommer att öka, hehe. Vilket iofs inte gör så mycke. Fast vi kommer säkert att bli utslängda från campingen..el nåt.  Längtar dit.  Jag å Becca ska väl om ett antal veckor sätta oss ner å boka allt. Trevligt värre.

Jag fick nyss reda på en rolig sak, tänker inte säga vad. Haha xD Skulle aldrig sagt nåt, hehe:P

Tänker inte säga så mycke mer...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0