Bubbly...

Då sitter jag här igen...Som sagt så stängde jag av datorn direkt efter förra inlägget å bytte om till bikini och la mig på balkongen och solade. Det var riktigt varmt å skönt. Lyssnade på en hel skiva sen så kom det massa moln å det blev kallare så jag gick in. Jag solade väl  i 30-45 min el nåt å det gav resulttat. Men ser linjer var binkini toppen satt, jag har fått lite färg. Fett nice. Å så syns mina fräknar mer i ansiktet..Haha så sött...När ja gick in så åt jag marängen från igår me glass, det blev min lunch typ. Väldigt nyttigt, hehe. Jag vet. Ska nog kolla lite bland kläderna nu..sen får jag se vad jag ska göra. Ikväll blir det iallafall allsång på skansen, förra veckan var det inga bra artister men idag e det ju bra...så det blir tv för hela slanten ikväll.

Hörde igår att busstrejken skulle bryta ut idag. Visserligen så tror jag inte att jag drabbas så mycke av det men ändå. Tänk på alla som måste åka buss, jobbigt för dem alltså. Måste folk stejka hela tiden, förut var det sjuksköterskorna å nu e det busschafförerna. Det e väl bara att komma överens å göra deras arbetesförhållande bättre, så svårt e det väl inte. Jaja, hoppas en lösning kommer snart...hehe.

Ska avsluta me att säga att jag har tråkigt, precis som igår hehe. Inte bra å ha tråkigt. Får se vad jag hittar på det blir väl kolla lite kläder el nåt annat.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0