Call on me....

Kan bara säga att eftermiddan å lite av kvällen blev roligare än jag hade trott. Som jag skrev i förra inlägget så drog jag spontant över till Petra. Vi gick först i samma klass från sexårs till femman i hammarbyskolan å sen från 6:an till 9:an i björkhagen. Så vi har gått i samma klass i 10 år, fett nice. Det var iallafall jätte kul å träffas, vi hade som sagt en hel del å snacka om(det har man ju alltid). Vi snackade, skrattade, gick å handlade, käkade, rökte(hon, inte ja..el?!) osv. Där fick ni på ett ungefär va vi gjorde. Petra gick värsta cp-rycket och dansade å jag vet inte vad hon gjorde till låten "Bleeding Love". Haha, fyy faan va jag garva. Precis vad jag behövde. Såå himla kul. Sen var jag lite trött oxå å det blir allt mycke roligare. Innan så gjorde hon världens finaste dans till låten "call on me", hon kommer fan vara hetast på dansgolvet nästa år. Haha.

Vid åtta så drog jag hem, hennes kille skulle snart ringa å de skulle prata länge, hehe. Han bor i Karlstad, det kanske förklarar varför. Vi hade ändå hängt ihop i ett antal timmar så det va ju helt okej..Väl hemma så har ja inte gjort så mycke, käkat lite midda å glott på tv och nu sitter jag ju här.
 
Jag vet inte hur länge jag hade tänkt sitta här. Inte så länge till tror jag, ska kanske glo lite på tv el nåt. Jag glömde säga det men igår kom ett brev  från pliktverket. Dem berättar att det e så få tjejer som söker bla bla bla. Dem vill verkligen att man ska göra det där testet för å se om man e lämplig. Fan, palla. Jag slipper ju gå lumpen, varför pröva om jag e lämplig. Tänker fan inte gå, tur att man e tjej asså. Så man slipper:P

Vill bara avsluta me att säga: vad fan håller djurgård´n på med. Skärpning.

Juste, detta e mitt 200:ade inlägg, hehe.

kram  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0