Dagen...

Japp, jag kan säga att jag gick me till farmor å farfar motvilligt. Det var väldigt varmt, nästan för varmt å gå långa promenader. Hos dem blev det såklart fika å en lång pratstund innan det bar av hemåt igen. Juste nästan direkt när vi kom innanför dörren så frågar farmor om ja gått ned i vikt. Jag ser ut som en fågelholk, hehe. Hon sa du ser ju så himla smal ut, fan så himla smal har ja ju inte blivit. Det lät som att ja hade gått ner 10 kg el nåt. Jaja....På vägen hem så stannade vi till å handlade lite mat. Sedan när vi kom så satte ja mig i mitt rum å häckade fram till middagen å även direkt efter. Satt framför datan förstås. Måste ju passa på medan man e hemma. Hade fan ont i huvet hela dagen, det berodde nog på värmen å att ja kanske drack för lite....

Vid åtta satte jag mig me familjen framför tv:n, slutade titta vid elva typ. Då jag satte mig här. Fick reda på för en stund sen att vi inte åker förrän 14 imorron. Skönt. Vi skulle egentligen åkt på morronen men dem ändrade sig. Tur, säger jag bara. Då får man iallafall lite sovmorron å tid att packa å fixa andra saker. Hoppas verkligen på att mormor å morfar kommer till helgen. Vill verkligen åka hem då. Ska ta me mig hemnyckeln, ifall att.

Nää, nu ska jag nog sätta mig en stund framför tv:n innan jag går å lägger mig.

Tänkte bara säga att min typ bästa kompis Magnus sen typ 17 år tillbaka e i norrköping de närmaste dagarna. Han simmar nämnligen SM, där. Mamma kollade upp lite å han ska tävla me seniorerna på distanserna 100 och 200 meter fjärril. Håller tummarna på att det går bra för honom!! Kan skryta me att han förra året slog nytt svenskt u-rekord i 4X100 meter med tre andra polare...Det ni...:P

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0