Det sista....

Nu e min väska princip fullpackad, väntar bara på att de sista kläderna ska torka efter att ha tvättats. Och medicinerna packar jag imorrn eftersom ja måste ta dem ikväll å imorronbitti(astma medicner)...Annars har jag inte gjort så mycke, har slappat å smaskat på gosaker framför tv:n. Sen tröttnade jag å hamnade framför datorn såklart. Man får väl passa på, jag kommer å ha me mig datan men jag kommer troligen att vara utan internet i en vecka. Jaja, jag klarar mig tror jag. Jag lär vääl ha så fullt upp att jag inte tänker på det...får se.

Fick nyligen ett mess från Becca där det stod att hon va i Visby, trevligt för henne. Hade oxå velat vara det hehexD

Nää, jag ska nog ta mig en dusch nu. Det verkar vara ledigt, övriga familjen el iallafalla mamma å pappa sitter å skrattar åt nån film i vardagsrummet. Så det e bäst att passa på annars ska väl alla in där sen. Jobbigt när man bara har ett badrum...Men vi när vi kommer hem från gotland ska vi börja titta på hus å gå på visningar...berättar mer senare.

Skriver kanske ett el två inlägg till i kväll jag får se.

Nu ska jag hoppa in i duschen...

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0