Full upp...

För bara nån sekund sen satt man mitt uppe i 2 chattar å nu helt plötsligt ingen. Men det okej, måste ändå fortsätta me packningen. Har typ i princip tagit fram allt som ska packas, ska typ bara packa ned allt i väskan. Inte så svårt direkt. Borde fortsätta, ska göra det när ja skrivit klart inlägget.

Jag e faan fett trött å hungrig. Skulle jag lägga mig på sängen nu så lär det inte dröja länge innan jag somnar. Men det får jag inte göra. Tänkte försöka lägga mig hyfsat tidigt eftersom man ska upp tidigt, får se hur det går med det. Lär inte gå så himla bra, hehe. Bara vänta å se...

Nää, nu måste jag avsluta det jag började med. Packa. Ikväll händer inte så mycke, ska duscha å sånt idag så jag inte behöver göra det imorronbitti vid 5. Sen lär det bli chill framför tv:n me lite godsaker, hehe.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0