Gotland 5/7-12/7...

Japp, då sitter man här nyvaken. Usch, e verkligen skit trött.  Det bkev inte många timmars sömn, kanske en. Vill bara gå å lägga mig igen, men det får man ju inte. Ska snart packa ner det allra sista, vilket inte e så mycket. Sen lär jag vara tvungen å hjälpa till och bära ner allt till bilen. Fan, pallar ínte. Det får dem andra göra, haha.

När bilen e färdigpackad, tänker jag slå på mp3:n å försöka somna om. Behöver verkligen sova, men det lär ju inte vara så svårt. Har ju över 2 h på mig innan båten går typ. Övriga familjen lär få väcka mig, jag lär väl inte märka när vi kör på båten...Jaja...

Detta blir iallafall det sista blogginlägget på över en vecka, pallar faktiskt inte mobilblogga som vissa andra tänker göra. Så ni får klara er utan min blogg, hmm..hur ska det gå. Stackars er. Men jag kanske berättar lite när jag kommer hem, man vet aldrig. El så säger jag ingenting alls, haha. Juste det e inte säkert att vi kommer hem den 12/7, så sa mamma iallafall. Det kan hända att vi stannar kvar några dagar x-tra å bor hos några polare. Men som det ser ut nu som kommer vi hem den tolfte.

Om nån skulle vilja mig nåt mot förmodan så kan man nå mig på mobilen. Och för er som inte har mitt nummer, kan jag bara säga sorry suckers:P HahaxD

Nu måste jag dra å fixa det sista innan det e försent.
 
Ha det bra, det ska ja!

puss å kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0