Haha...

Stackars Dennis han fick inget veta, haha. Du misslyckades, jag säger inget. Men det du gissade e absolut fel.
Om det inte märks så gav stackaren upp, hehe.

Jaja, har inte gjort så mycke mer. Har retats lite å snackat me Becca å Amanda...Vad vi snacka om får ni aldrig veta. Jag vet retas e kul. Haha.

Jag har dessutom lyckats chatta en snabbis me min älskade kusse Bella, det var aslänge sen vi snackade. Hon har nämnligen flyttade ner till Lund där hon jobbar me hästar typ. Saknar henne som fan. Men snart så kommer hon hem å då jävlar ska vi ses. Om inte så lär vi väl ses när hon fyller 20, som hon gör i november. Jaja, det e bara vänta å se helt enkelt...

Nää, ja ska nog snart gå å lägga mig. Lär väl bli väckt fett tidigt idag, men men. Det kommer inte att slå imorron(lördag), usch. Vill inte ens tänka på det.

Jaja, tänkte bara avsluta me att säga att det nu e...Exakt...8 månader kvar tills jag blir 18. Det låter kanske mycke, men va fan. Det finns polare som precis fyllt 17 el räknar ner till dem fyller det. Haha:P

Go natt!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0