Hälsningar från Gotland...

Japp, jag me famijen e å hälsar på några polare. Jenny frågade om jag ville låna datorn, gissa vad jag svarade. Hehe, självklart ville jag det. Det e lite små jobbigt å va utan internet speciellt när man har tråkigt. Jaja.

Tänkte säga att det e rätt nice här nere. Resan hit avr väl inte så kul, det blev ingen sömn. Varken i bilen el på båten. Vi var väl vid Sproge(där vi hyr hus) vid 12, då vi käkade i inväntan på huset. Men vi hade tur å fick huset tidigare, så vi slängade in våra grejer. Jag fick ett eget litet hus att sova i, fett nice. Sen åkte föräldarna å handla medan ja å brorsan tog en tur ner till stranden. Det var extremt varmt å härligt väder denna dag. Vi badade, mitt första dopp för i år. Usch, det va inte skönt. Resten av dan gjorde vi lite allt möjligt å njöt av värmen. Tyvärr så lyckades ja såklart bränna mig, på axlarna å bröstkorgen inte skönt. Dagen efter alltså i söndags var det inge bra väder det regnade hela dagen, inte kul. Dem som vi e hos nu kom till oss en stund å fikade. Gjorde inte så mycke annat. Det e inge kul när man bara har 3 kanaler på tv:n(svt1, svt2 å tv4) å inge internet. Det blev en del kortspelade.

Igår så vaknade man av att becca messade än vid 8, då man inte sovit många timmar. Det åskade å regnade, vilket inte va kul eftersom ja å becca hade bestämt oss för å träffas. Men vi träffades iallafall, familjen var snäll å skjusade mig dit. Fick typ träffa halva Beccas släkt trevligt värre. Först såg ja å Becca å även beccas brorsa Alex filmen 1408. Den var rätt så bra fram till slutet som jag inte gillar. Det blev även en god lunch..Efter det såg vi klart filmen. Det hade dessutom klarnat upp å solen kom fram. Då gick ja, becca å jonis ner till stranden. Vi tog en promenad å kände på vattnet. Det var inte skönt. Sedan så gjorde vi lite allt möjligt, gick å köpte glass, solade, spelade pingis osv. Jag hade iallafall väldigt roligt. Vid halv sex blev ja upphämtad av pappa å brorsan. Pappa fick oxå hälsa på halva Beccas släkt...hehe.

Nää nu måste ja gå. Ska ut å spela lite fotboll me folket här. Men jag skiver mer när ja kommer hem.

Hoppas folket har det bra i stan.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0