Hemma igen..igen...

Ja, gårdagen blev inte som planerat. Va bara hemma i några timmar å hann bara träffa familjen innan jag drog hem till Becca igen. Hehe, stackaren våga inte vara ensam. Så pappa var snäll å skjusade mig dit. Vi kollade på tv en stund innan vi la oss å sängen å skulle kolla på film. Men båda va ju såå himla trött så vi stängde av å gick å la oss. Kan säga du becca slår rekord i å somna. Becca, du hade typ svarat på ett mess, sen fick du typ svar ett par sekunder senare då hade du somnat. Haha. Senare på natten så började hon snacka, ja svarade först inte, trodde hon snackade i sömnen. Men sen svarade ja på nästa fråga Trodde hon va vaken. Hon ställde sig i sängen å skulle gå å öppna balkongen. Väldigt krångligt  å komma hur sängen. Men iallafall imorse frågade hon vem som hade öppnat balkongdörren, ja sa va som hade hänt. Då insåg vi att hon hade gått i sömnen å gjort allt hehe.

Vi sov väl kanske till elva el nåt. Sedan kollade vi på filmen som vi började se på dagen innan. Filmen "A cinderella story", den va jätte bra. I know tjejfilm, hehe.

Vi insåg en sak när vi låg å snackade i går kväll, att snart ska vi till Gbg. Vilket ska bli jätte kul. Men sedan kom vi på att veckan efter det börjar skolan igen. Hehe, inte lika kul direkt. 2 veckor till skolan börjar, vill verkligen inte tänka på det.

Hehe, min famlij sår som sagt inte se mycke av mig. Ska nämnligen iväg på bio ikväll me Becca å Elin. Vi ska ju se mamma mia, ska bli kul. Jaja, det gör inte mig nåt. Men dem kanske har saknat mig inte vet jag,

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0