Het dag:D

Japp, idag var det verkligen varmt, hehe. Var som sagt vid hellas typ, där jag solade å chillade. Badade inte. Jag vet jag har blivit en badkruka nuförtiden, lite konstigt var inte sån förut. Haha. När vi hade varit där ett par timmar, käkat lunch å fika så bar det av därifrån. Men inte hem, vi gjorde ett stopp i Sickla köpkvarter först, pappa skulle handla lite grejer. Jag passade oxå på å shoppa lite. Det blev ett häftigt svart linne från Gina å så en tjocktröja från Intersport. Efter en timme var allt inhandlat å det bar av hem igen.

Här hemma så har jag mest slappat, suttit lite framför datan, kollat på en film, lyssnat på musik. Jag har chillat. E väldigt trött, det finns ju en orsak. Om man får å lägger sig vid 3, somnar vid 3:30 å sedan e tvungen å gå upp vid 9:30. Inte många timmar sömn där inte..

Juste när vi kom hem så hade det kommit ett brev till mig, annars var det bara reklam. Kan tänka att ni oxå fått det. Det var från Cyber, där det stod när vi började å så. Men asså om jag förstår det rätt så kommer vi å gå kvar där ute vid kvarnholmen..El har ja fel?

Om nån vill veta va jag gjorde igår så åkte familjen som sagt över till min farbror David å hans tjej Maria, vi ville träffa hundvalpen som dem fått ganska nyligen. Åhh guud va söt den va. Lilla Scilla, men hon va så trött när vi kom så hon sov. Senare kom min faster, hennes man å min kusse Nattis me pojkvännen Kevin, dem hade dessutom me sig deras lilla hund Wilda. Kan säga att Scilla blev helt galen, haha. Tog massa kort å spelade in lite när dem lekte. Scilla var såå busig. Vi stannade alla på fika å senare även middag + efterrätt mycket gott. Sedan bar det av hem......

Ikväll blire nog fortsatt chill, framför tv:n el datan.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0