Hmm...

Ja, då satt man här igen. Det blev inte så många timmars sömn direkt, somande skit sent å var tvungen att gå upp vid 11. Inte kul, jag e rätt så trött. Men det lär inte slå morrondagen iallafall. Då måste jag gå upp senast 5, för vi måste åka här i från vid 5:30..Vi måste nämnligen vara i nynäs vid 6:30 å så går båten vid 7:30. Usch, inte kul asså. Vi kommer typ å vara i Visby vid 10:30-11:00 å vi har inte huset förrens två. Så vi ska väl först hitta ett ställe å käka på å sen får vi väl hoppas på bra väder. Då kan man dra till stranden som ligger vid huset...Jaja, kommer somna tidigt imorronkväll iallfall, den saken e säker.

Så idag är sista dagen i Sthlm, trevligt värre. Jag ska faktiskt se till å packa klart allt idag så jag slipper göra det imorronbitti.  Förutom det lär jag nog gå ut å sola lite. Det e ju riktigt varmt ute typ, man får passa på medan solen e framme. Det e väl det jag kommer å göra idag. Kanske lite andra saker oxå som har me resan att göra, får se.

Jaja, nu ska jag byta till bikini å gå ut och lägga mig. Lyssna på musik el läsa. Sola blir det iallafall.
Sen packa packa packa..hehe.

Skriver kanske mer senare man vet aldrig.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0