In the heat of the night....

Ja, natten den blev lång..Efter att ha stängt av datan så satte jag mig framför tv:n å efter en timme började jag bli trött. Så ja stängde av och gick å la mig. Men det tog sedan rätt så länge innan jag somnade tyvärr, hade väl mycket i huvet.

Somnade tillslut, vet inte när vid tre, halv fyra tror jag. Tänkte först typ sova till halv tolv men när alarmet gick stängde ja bara av det och somnade om. Sov til ett idag igen..Vilket var skönt. Men om pappa kommer hem å säger att imorrn finns det jobb, då e jag död. Jaja, det e mitt eget fel å jag tänker absolut inte tacka nej. Måste ha lite x-tra cash till sommaren, speciellt när man ska ner till Gbg i Augusti.

Vad jag ska göra idag, vet jag inte. Har ju sovit bort halva dan igen, men idag e det iallafall bra väder. Ska nog snart dra ut på balkongen å sola. Måste ju passa på. Jag ska nog dessutom ta å kolla lite kläder ifall de behövs tvättas el inte, eftersom man drar iväg till Gotland på lördag som många redan vet. Ska bli fett nice å dra iväg här ifrån, vill bara komma bort från allt. Och kommer inte att blogga när jag e där, tänker nog inte ens mobilblogga..Jag tar ledighet från bloggen under en vecka..så sorry klassen. Ni kommer inte ha mycket å läsa under nästa vecka. Men ja kanske, bara kanske kommer att berätta om resan när jag kommer tillbaka. Får se vilket humör jag e på då..Om ja vill avslöja alla smaskiga detaljer.

 Jaja, tänkte bara avsluta me att säga att min föräldrar inte har märkt nåt än, hoppas att det fortsätter så. Kan bara säga att det känns skönt att djur inte kan tala, då hade jag varit rätt så körd. Min stackars hamster som blev ihjälskrämd ett antal gånger, men han överlevde..tur. Men det e bara en sak jag oroar mig för, det e mina grannar. Dem kan iallafall prata, tyvärr hehe. Men än så länge verkar ingen ha sagt nåt, tur att man drar härifrån på lördag asså.....

Juste det ringde ju inatt vid tolv, det var tydligen nån som hade ringt fel. Smart å ringa fel mitt i natten. Hehe.

Nää, nu ska jag ta på mig min nya bikini å gå ut och sola. Hoppas att mp3:n har laddat tillräckligt.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0