Inte nu...

Jag åkte inte me famlijen till Björkvik i morse, va verkligen inte på humör. Va trött å kände att ja hade lite ont i halsen. Asså ja vill inte bli sjuk nu tajmat till Gbg, hoppas det går över el inte blir värre iallafall. Pappa sa att immunförsvaret blir svagare om man har sovit dåligt. Tänkte säga att jag inte sovit dåligt, men det stämmer ju inte. Har missat många timmar sömn de senaste dagarna hehe. Jag stannade som sagt kvar hemma sov en liten stund till, gick sen upp å glodde på tv. Sedan ut på balkongen å solade i 40-60 min, tills övriga familjen kom hem. Käkade sedan lunch, sedan så hamnade man framför datan. Ska nog snart gå å sola igen, tror jag.

Måste egenligen gå ner till apoteket som jag sa igår, har tur så mamma å pappa kanske går ner å handlar vaccinet åt mig. Ska kolla när vaccinationsbåten har öppet, nere i sjöstaden oxå. Borde nog gå ner imorron om den e där då. Jaja, ska kolla upp det under dagen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0