Jag vill...

Jag har i ett par månader nu skrivit en låttitel som titel på inläggen, tyckte det va en kul idé...förut. Inte längre. Har fett svårt å komma på nya ett par gånger om dan...Orkar inte. Går tillbaka till det normala vilket e mycke lättare. Så detta blev det sista me låttitel hahaxD

Sen förra inlägget så har det inte hänt så mycke, har ju suttit här å så. Funderar faktskt på å gå och lägga mig snart får se. Lär väl bli om ett par timmar el nåt. Nästa vecka kommer det inte att bli sena mornar iallafall, eftersom man e på gotland. Å måste iväg å göra saker varje dag, då kan man inte sova bort halva dan. Jaja....

Jag har haft ungefär samma dröm flera nätter i rad, förra gången det hände så skedde, så blev det typ verklighet. Om drömmen ska stämma så ska jag träffa någon kompis i nynäs på lördag å samma person kommer bo i huset brevid det vi hyr. Om det skulle ske, skulle jag nog få panik. Det e bara vänta å se...

Många verkar vilja veta vad jag mena när jag skrev: "Jag fick nyss reda på en rolig sak, tänker inte säga vad". Jag tänker inte säga, haha. Jag kan säga så mycke att det inte har me mig å göra men inget mer. Det skulle vara taskigt mot personen ifråga om jag sa nåt.

Det går som sagt att försöka pressa mig el nån annan, men vi tänker inget säga.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0