Jobbig dag..

Ja, den här dagen har varit okej, men samtidigt jobbigt. Gick upp hyfsat tidigt, jag bestämde mig för å umgås lite me familjen. Planerna försköts en timme el nåt. Vid tio gick vi hemifrån ner till sjöstaden där det finns en båt som går till Djurgården. Väl där gick vi på Aqueria, va väl där i 30-40 min el nåt. Helt okej. Sedan så hade vi en stund över till båten skulle gå tillbaka så vi gick en promenad på djurgården i den jobbiga hettan. Så fruktansvärt varmt asså. Inge kul väder å promenera i. Jaja, vid 12:08 kom båten som tog oss tillbaka till Sjöstaden. Där skulle vi gå till en resturang vi käkat på tidigare men efter en liten promenad i den jobbiga hettan visade det sig att den hade stängt typiskt. Så det va bara att gå vidare för brist på ställen å käka i sjöstaden e det ju inte. Finns ju en hel del. Hela tiden när vi gick å letade så gick ja å klagade på värmen. Så himla varmt, gick i solen blåste inte. Måste varit minst 30 grader el nåt. Det hela slutade me att vi käka kebab hehe. Sen var det dax för mig å vaccinera mig.  Jag har vaccinerat mig mot livmoderhalscancer, om ni undrade. Man tar 3 sprutor, 2 månader efter första så tar man andra å 4 månader efter andra tar man den tredje å sista. Första gången jag tog den så gjorde det fett ont. Jag blev typ stel å kunde knappt röra armen utan att det gjorde ont. Andra gången jag tog den gjorde det inte så jävla ont. Men denna gång, fyy faan va ont det gjorde. Själva stickert gör inte ont men det e när hon sputade i vaccinet som det typ spände å stelnade till i hela armen. Ville bara att hon skulle bli klar.

Efter det så gick vi hem, satt å kollade på film el tv-serien "Ebba & Didrik" halva eftermiddan. Så himla bra, hehe. Har mest suttit framför tv:n å vilat min stackars arm. Jag kan inte lyfta något me den vänstra armen, inte ens lyfta upp sjäva armen då gör det ont som fan. Inte kul, tur att det va den sista asså. Värsta va att brorsan "råkade" slå på armen ett antal ggr vilket inte gjorde saken bättre.

Morgondagen blir nog rätt så slapp, ska sova. Kanske gå ut å sola om det e fint väder. Juste måste ju ladda in bilderna på datan. Ska tömma kameran innan Gbg. Hörde föresten att vissa inte ska dit trots allt. Synd för er.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0