Kvällen..

Nu e jag mätt å belåten och skit trött. Blir nog tidig sänggång, om ingen håller mig vaken. Lär nog bli svårt. Juste jag skulle berätta lite om min eftermiddag och kväll...

Vid halv fyra el nåt så säger Marcus åt en å skynda sig ner, för han fick tydligen sluta tidigare. Så det va bara å byta kläder å ta sina grejer och gå en rask promenad ner till Sickla. Där jag först tog ut pengar, mötte på marcus han stod oxå nära bankomaten. Sen gick vi å satte osss utan för bion typ. Det blev mycke samtal å messande me min mobil, vi fick sitta länge å vänta på Dennis. Men tillslut kom han, när allt var fixat gick alla åt varsitt håll. När jag var där fick jag mess av amanda som frågade om ja ville gå på bio. Hon å henns 2 kompisar hade en biljett över till filmen "Hancock". Så det var bara att gå hem i hettan. Hämta liten pengar å en remsa. Sedan var ja på språng igen, denna gång in till stan. Kom väl till hötorget vid 18:20, filmen började vid halv. Bra, tajming. Vi satt högst upp på balkongen, men det var bra platser. Filmen var bra, lite seg i början men annars va den bra å rolig. Därefter händer allt det roliga haha. Först så skulle Terese å Amanda köpa glass av en viss kille på ett ställe. De hade sett honom där dagen innan, men när vi gick förbi så va han inte där. Så vi gick tillbaka til hötorget, där astrid köpte glass på ett annat ställe. Sen gick vi tillbaka mot t-centralen där vi stod förut. Vi gick sedan tillbaka igen å gick förbi stället igen men nu va han där. Jag å astrid satte oss en bit ifrån. Asså shit va han flörtade me dem. Dem fick smaka på glass flera gånger, osv. Tog nästan 5 min innan de köpte glass. Därefter gick vi tillbaka till stället vid stod å hängde vid förut....

Det va då allt roligt hände, hehe. Vi hade tidigare sett en kille som oxå går på cyber, han va me några polare. Sedan när vi står å snackar så kommer en av hans polare fram å börjar snacka me oss. De andra va typ borta. Om killen va helt nykter el om han alltid e så vet jag inte. Mycke skratt blev det iallafall. Han visade nån "Stockholm hälsning", det finns inspelat. Fett roligt. Sen nämnde vi att vi(ja å amanda) visste vem hans polare var. Då gick vi iväg till de andra 2(ena från cyber), å snackde. Jaja, pallar inte berätta allt. Men det blev mycke skratt, folk måste trott att vi va packade el nåt.  Vi stod där rätt så länge, efter ett tag så bestämde vi oss för å leta upp en bänk. Vi va trötta i benen, vissa av oss va tvungen å vänta lite tills deras tåg/buss går. När vi satt där så ser ja en man 25-30 från typ syd america komma vinglande mot vårt håll me en ölbruk i varje hand. Jag hoppades att han inte skulle komma till oss men det gjorde han. Han va full som fan å stank öl. Han snackade me oss, frågade va sådana 4 vackra tjejer bara sitter där. Sen frågade han va vi hette å va vi skulle göra i kväll. Tur att terese va där, så fort hon sa att vi väntade på att hennes pappa skulle komma å hämta oss så gick han direkt. Han gav oss tips på nån nattclub innan han gick. Jaja, tillslut va vi trötta så vi gick mot t-banan å alla skulle åka hem. På perrongen vid t-centralen kramdes det hejdå å sedan gick/åkte vi iväg. Det va inte mycke folk på t-banan, vilket va skönt. Jag va påväg hem då det började bli mörkt. Kom som sagt hem runt 22...

Nu sitter jag å kollar på tv. Ska nog tvätta lite å kanske köra igång diskmaskinen. Kvällen blir nog inte så lång..

Juste kan säga att vi hade otur me lyserna vid övergångsställerna. Exakt varje gång vi kom fram slog den över till rött. HeheXD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0