Läget...

Jaha då satt man här igen. Det har hänt lite sen sist ja skrev. Jag ska t.ex gå ner till sickla å möta marcus. De flesta som läser vet nog redan om det. Ska lägga ut åt 2 pers, väldigt populär man kan va, hehe. Jag har tur, Becca sa att hon skulle me imorrn. Vilket e nice. Då har man ju sällis dit å så får man träffa henne innan hon drar iväg. Jaja, det va det. Annars har jag mest legat på balkongen å stekt. Haha. Kan ju verkligen inte klaga på vädret. Sommar, verkligen.

Jag har bestämt mig för att ta en promenad ner till Sickla, det går ju rätt så fort. Det e dessutom lättare å gratis än att åka dit. Man dessutom lite motion, vilket e väldgt bra. Eftersom jag nu suttit sitt hela dagen typ. Runt fyra, kvart över tänkte jag gå ner dit i lugn å ro. Ska ta ut lite pengar oxå.

Förresten så har jag inte hört nåt från familjen idag, dem e  säkert ute på äventyr där uppe på landet.

Juste nu har Beccas blogg gått i graven. Bara min kvar då daxD

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0