Måste bestämma mig...

Nu låter det som att jag ska fatta världens tuffaste beslut, men så e inte saken. Utan jag ska bestämma hur jag ska göra imorrn. Min famlij ska ta en båt från sjöstaden vid 9:30 så åker in till djurgården, där ska de gå på aqueria(el va fan det nu heter). Sedan ska de ta båten som går vid 11:30 tillbaka till sjöstaden, där jag då ska gå å ta min spruta å sedan ska vi käka. Det som jag måste bestämma mig e om ja ska följa me el komma ner till sjöstaden senare å ta min spruta. Asså om man ska åka me dem så måste man gå hemifrån efter nio å det betyder att man måste gå upp vid typ 8:00-8:30. Lite för tidigt enligt min smak. De ska dessutom typ va på aqueria i över 1,5 timme, palla. Lite för länge. E inte på humör å åka å göra massa utflykter. Det gör inte saken bättre att man måste gå upp tidigt. Samtidigt så känns det rätt så taskigt mot familjen. Har ju knappt träffat dem å snart drar jag iväg igen. Borde umgås me dem medan jag e hemma. Men va fan, inte tidiga utflykter. Orkar fan inte det.

Nu gäller det för att bestämma sig, antingen åka me på allt el möta dem senare i Sjöstaden. Hmm, gillar inte det här. Skulle ja inte gå så skulle mina föräldrar få me sig en arg å irreterad lillbror. För han vill inte följa me om inte ja gör det. Men han e typ tvungen å göra det men inte jag. Därför kommer han bli fett sur å vara det hela tiden när dem e där. Han å pappa kommer å bråka. Sedan när jag möter dem kommer alla va fett sura å där va den dagen förstörd. Isf tack vare mig. Åhh...fan asså. SKulle hellre stanna hemma å sova en stund extra men ja vet inte. Jag kommer typ bara gå runt å va irreterade å trött. Kan ju inte vara så kul å lyssna på.

Jaja, nu gäller det att jag bestämmer mig innnan de går å lägger sig. Usch, har ingen aning om hur jag ska göra.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0