Miss blue....

Ja, första inlägget idag, senare än vanligt. Men har inte haft lust å göra det, men nu blir det av.  Var tvungen att gå upp vid kvart över elva, fråga mig inte varför. Större delen av dagen har jag spenderat me att sola på balkongen. Men var inne en stund då mormor & morfar kom på besök. Det var jätte trevligt å träffa dom, vi pratade å fikade. Blev imponerad av dem, för det var nämnligen igår tror jag som dem cyklade från Årsta till kungens kurva å sedan tillbaka igen. Deras bil e trasig å bussarna går inte. Dem kollade på en ny bil, som dem oxå köpte. Väldigt duktiga tycker jag. Det e fett lång bit att cykla, men dem e inte asgamla heller. Mormor e 64 år å morfar e 66 år(tror jag). Fick dessutom 200 spänn av dem, fick brorsans 100. Nu e han bara skyldig mig 700, hehe.

När dem hade gått så la jag mig på balkongen igen å stekte, hehe. Jag låg väl där i 30-40 min, sen kom massa moln å det blev kallare. Men färg hade jag ändå fått, vilket behövs. Sen så har jag inte gjort så mycke, satte mig här såklart. Vet inte hur länge jag blir kvar här får se.

Och nu e det verkligen inte långt kvar till gotland asså. Imorron kväll drar Becca å sedan på lördag morron e det min tur.  Ska bli riktigt härligt, hoppas på sol å varmt. Jo Becca, du å jag måste fan ses nån gång när vi e därxD Vi får väl hörs:P

Får se vad jag gör ikväll. Jag skriver säkert ett till inlägg, kanske kanske.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0