Snart så...

Har nu nästan packat klart, det gick rätt så fort eftersom jag inte hunnit packa upp från Gotland. Så det va bara å fylla på me fler kläder. Ska nog oxå ta en dusch å städa Findusbur. Om en timme typ så drar man iväg till landet, e precis som förra gången tvungen å följa med. Jag får väl försöka klara mig. Hoppas på sol å varmt. Då kommer jag å sola, annars lär det bli rätt så tråkigt. Om jag har tur så kommer mormor å morfar upp nån dag å då kanske man kan få åka med hem. Alltså inte hem till dem, men att de kan skjusa hem mig såklart. Håller mina tummar...

Nää, nu e det bäst jag skyndar mig så allt blir klart i tid annars dödar pappa mig, hehe.

Ni få som läser bloggen ni får ha det så trevligt dessa dagar som kommer. Å jag kommer om ni säkert misstänkt inte å blogga när jag e på landet. Men jag lovar å göra det direkt när jag kommer hem.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0