Solen snart uppe igen...

Förra gången ja skrev va solen påväg ner å nu e det typ påväg upp igen. Haha. Borde egenligen vara trött, men det e jag lustigt nog inte. Var hungig förut så ja käkade lite, det kanske gav mig energi el nåt. Ni som brukar läsa bloggen ligger säkert å sover för fullt, skönt för er.

Har nu suttit framför datan rätt så länge, me mtv på tv:n. Chattar just nu me Becca, så sällskapet kan jag inte klaga på. Får se hur länge ja sitter här, borde kanske stänga av å lägga mig i sängen så kanske ja blir trött om ja slappnar av.

Jaja, det blir när det blir. Säger iallafall god natt el kanske passar bättre me god morgon...

kram<3

Sthlm, sorry för bildkvalitén

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0