Sova hemma...

Ja, idag ska man iallafall sova hemma, hehe. Fick ju åka till Becca på kvällen igår, men ikväll skulle Elin sova över. Har konstaterat att jag sen i fredags sovit hemma en gång. Den gången va mella lördag till söndag, så i natt blir det andra natten på typ 5 dar som jag sover hemma. Det e ju alltid bäst å sova hemma, typ.

Vi va ju som sagt på bio på söder, såg "mamma mia". Den va jätte bra, alla satt typ å sjöng me i alla låtar. Hehe, vi tre oxå. Asså det fanns en  snubbe i salongen som hade ett asroligt grav. Så fort han asgarvade så skrattade man. Filmen var inte bara bra utan även rolig. Efter filmen så åkte vi alla, ajg åkte hem. När ja kom hem berätta mamma att det hade varit galapremiär på filmen "Patrik 1,5" på samma bio som oss, vid 18:30. Men vi måste verkligen ha missat det helt. Såg inget av det. Nåt borde vi ha sett, visserligen började filmen vid 18:15 men ändå. Lustigt.

Borde egentligen gå å lägga mig nu. Ska typ iväg me famlijen till Björkvik, för å hänga lite på stranden å kanske bada. Får se. Dem ska typ åka vid 9:00-9:30 lite tidigt kanske. Bad bli väckt en kvart innan de ska dra. Kan ju käka på stranden. Jaja..

Nån dag nu måste jag hämta ut den sista sprutan på apoteket å gå ner till sjöstaden å ta den. Tror ja skulle tagit den i början av juli, men dem sa förra gången att det e bättre å ta den senare än för tidigt. Får väl ta mig tid å göra det nu innan helgen.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0