Sova..

Japp, då har man äntligen fått sova, men fick inte sova så länge. Först messar mamma å sekunden senare becca. Så jag gav upp på å somna om. Fast jag kanske borde, det fattas ett par timmar sömn...Hehe..många läsare igår. Förstår kanske varför. Förstår mig inte på mig sj igår kväll, jaja ett avslöjande inlägg. Jag behövde bara skriva av mig, kändes rätt så skönt efteråt. Frågan e hur länge det känns så, hehe.

Dagens planer då..Hmm sola på balkongen vad annars. Solade inte igår, hade för ont i huvet från dagen innan. Orkade då såklart inte ligga i solen å steka. Men idag blire av...Sen så ska jag hem till becca ikväll, hon får åka hem ännu tidgare än det var tänkt. Vilket e fett nice ju. Vet inte vilken tid, nån gång ikväll iaf. Ska bli kul. Innan jag drar måste jag bara fixa lite i lägenheten eftersom familjen troligen kommer hem imorron å ja vet inte hur länge ja blir kvar hos becca å så. Men det e inte så mycke å fixa som tur e.

Nää, ni ska ja snart ta min vanlig frukost/lunch på balkongen. Där det än så länge e skugga men snart ändras det å blir sol. Härligt.

kram<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0