Svårt...Varför...

Japp, då skriver jag igen. Det e rätt så skönt å va ensam hemma men på samma gång rätt så tråkigt oxå. Fast än så länge har det inte varit tråkigt. Gick ner å handlade lite matvaror, vi hade typ inget hemma. Nu finns det så man klarar sig, hehe. Ska nog snart gå å lägga mig på balkongen å sola. Det e ju riktigt varmt å soligt ute. Vill ju inte förlora den snygga bränna ja har fått. Ska dessutom se om det går å sola bort lite av bikinilinjerna. Annars lär jag väl fixa lite hemma å sitta framför datan.

Morgondagen e rätt så oviss, hoppas få tag på nån polare å hänga me el nåt. Annars blire chill hemma el nåt. På fredag kväll så ska  man iväg å va social å ha kul. Typ.

Juste Gbg-resan blev typ bestämd i söndags. Det blev tyvärr så att beccas morsa måste följa me, vi får visserligen skjus ner dit å så. Vi ska dessutom sova i eget tält å så. Men nu så står jag inför ett dilemma typ. Ni som läser detta vet ju, det e några från klassen som ska dit samtidigt som oss. Fast dem skulle typ hyra stuga el nåt sånt. Blev sugen å hänga på vilket va okej för flera. För becca var det okej, att ja gjorde det men inte hon å bella. Men det känns fett taskigt mot dem, men det andra lät lite roligare faktiskt. Orsaken va att hon sa att bella troligen inte ville träffa "klassen". Så för en stund sen bad marcus mig fråga becca om hon kunde fråga bella om det stämmer. Har inte fått svar.

Får nu se hur allt blir. Becca sa att jag måste bestämma mig ikväll förstår inte varför. Men ialfall. Svårt beslut. Nån som kan hjälpa mig me det?. Nån som kanske kan få Becca å Bella å ändra sig el nåt? Hehe...

Jag vill bara ha hjälp, hehexD

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0