Tillbaka på fastlandet...

Japp, det e man ju. Igår så la ja mig sent trots att ja var skit trött men om man inte haft internet på en vecka så e det klart man fastnar. Hehe. Men när jag väl la mig, fy fan va skönt det va å sova hemma igen. Sov som en stock hela natten. Sängarna på Gotland var inte obekväma men det e aldrig som hemma hehexD Blev väckt av mess från Becca på morronen men ja somna lika snabbt som ja svarade...

Tänkte ju skriva va som hände på Gotland men ja hinner inte det nu. Ska göra mig iordning å åka iväg till min farbror, hans tjej å deras nya lilla hundvalp. Dit kommer oxå min faster, hennes man, min kusin Nattis me pojkvän. Hehe, fullt hus. Kommer å stanna där på midda, vet därför inte när jag kommer hem.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0