Usch..trött..

Fråga mig inte varför jag inte sover längre när jag kan det. Jag vet inte, har lovat mina föräldrar att inte sova hela dagen. Men asså jag kunde fan inte somna igår, gick å la mig vid tre då solen gick upp. Sedan låg jag å vred mig i 2h el nåt. Jag va inte trött kunde därför inte somna. Men tillslut vid halv 5 kanske jag somnade å så gick jag upp vid kvart i elva. Inte många timmar sömn, men då kanske jag blir trött ikväll så ja kan sova.

Det va tur att jag gick upp, för precis när jag tog upp tidingen som hade kommit i hallen så ringde det på dörren. Fett chockad. Det va nån snubbe som sålde nåt slags lås, men ja ba "min pappa e inte hemma så jag vet inte". Han sa han skulle komma tillbaka senare. Hehe, han e fortfarande inte här då. Jag har verkligen ingen aning när övriga famlijen kommer hem, det vet dem nog inte ens själva. Ska fråga idag å se om de bestämt sig, inte för att det e bråttom. Verkligen inte.

Dagen lär bli som gårdagen om inte nåt oväntat dyker upp. Det betyder att havla dagen kommer att spenderas ute på balkongen i solen. Å inte vara så mycke vid datan. Se om jag klarar av att låta datan va.

Ska snart gå ut å käka frukost/lunch på balkongen...

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0