Inte bra...

Ibland önskar jag att ja skulle kunna skriva vad jag vill här. Skriva av mig allt. Men det går ju liksom inte, eftersom ni i klassen läser detta. Kan då inte göra det eftersom sedan får höra det på nästa fest. Vissa saker vill jag inte att alla ska läsa kanske bara nån viss person el nåt.

Becca e just nu nog den ända som vet vad jag snackar om. Förhoppningsvis säger hon det inte till nån. Jag förstår inte hur jag kan vara så dum ibland, att tro en sak som gör en glad. När man sekunden efter upptäcker att man missförstått vilket sj-klart gör att man känner tvärtom. Alltså som skit...Fyy faan. Det går verkligen inte bra för mig känner jag. Det verkar aldrig vilja gå bra för mig.

En annan sak el det hör kanske till det här. E när personer säger saker, typ ljuger för att få en å vaddå bli glad. Om det inte stämmer så blir jag ju ändå inte glad. Man kan ju ljuga bättre än två personer gjorde i går på festen igår, det skulle verkligen förvåna mig om det stämde. "Oj, nu råkade ja radera sms:et där det stod". Aa el hur visst. Skulle det mot min förmodan stämma så skulle jag bli lycklig. Men som sagt det skulle förvåna mig. Det värsta e att fler personer fått reda på detta, tackvare lilla Becca, hehe. Två av dens bästa polare vet om det. Vilket bara kommer att betyda en sak, JAja, nu har jag avslöjat mig. Inte bra. Tror jag. 

Äh jag e trött sov ju ingenting i natt. Då kan jag väl göra det ända som gör mig gladare, sväva iväg i drömmarnas land där allt kan hända. Man önskar ibland att drömmen blir verklighet men det e sällan el snarare aldrig det sker...

Oj, va jag kommer att ångra allt jag skrivit nu. Det kommer komma upp på nästa fest, det e jag 100% säker på.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0