Väldigt varmt....

Har suttit på balkongen tilll princip för en stund sedan. Asså det e verkligen skit varmt, att sitta i solen klarar man bara av en stund sedan så måste man gå in el sätta sig i skuggan. I skuggan e det mer behagligt. Men va fan man ska ju inte klaga direkt. Nu har jag fått en fin bränna, man ser liksom bikini linjerna haha, där e det alldeles vittxD Får se om ja solar mer idag, kanske en stund till man vet aldrig.

Snart så blir det iallafall fika me familjen, trevligt värre hehe. Sen får jag väl se va jag hittar på. Just det borde kanske packa, gör väl det efter fikat så man har det gjort å bara kan slappa resten av kvällen.....
 
Nu verkar det som om Becca har dragit, lyllo henne. Hade hellre åkt som hon istället för i morronbitti, men vissa har det bättre än andra. Hehe...
 
Dennis, vad e det för jävla länk du snackar om?...Jag fattar inte...så tell mexD

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0