Varför?

Idag så  blev man först väckt vid halv 11 då föräldrarna ska dra iväg på en promenad å handla. Sedan kanske 10 min senare kommer brorsan in å ber mig gå upp oxh låsa dörren. han skulle iväg å spela fotboll me en polare. Sen så försökte ja somna om men det va hopplöst, men låg ändå kvar i sängen. Sedan vid 11 ringer pappa å kollar om jag e vaken, vilket ja typ var. Han frågade om jag hade lust å komma till globen å käka lunch me dem. Jag sa ja, så det var bara att gå upp fixa sig å sedan ta en rask promenad till Globen. Där käkade vi på Waynes, ja tog en nacho tallrik. Det va riktigt gott. Kan bara säga att min brorsa e så jävla osmart ibland, för precis när vi hade beställt så ringer han å frågar var jag e. Jag förklarar för honom, han suckar(han hade ingen nyckel me sig), ja försöker få honom att gå hem till hans kompis. Men nej, han blir sur å lägger på. Sedan ringer pappa upp honom å pratar me honom om när vi kommer hem osv.

Kan ju säga att det e jätte varmt ute idag me. Man skulle egentligen åkt till stranden idag igen. Det e ingen skönt å gå promenad när det e sådan hetta. Men så fort ja gnällde på värmen så tjafasade pappa emot å sa att "snart e det kallt å blåsigt då önskar du att det va så här varmt". Och...jag kanske inte vill gå promend in denna värme men ja e gärna ute å solar el nåt sånt. Usch...saken blir inte bättre när dem säger att imorron ska vi åka till landet. Asså det kan dem fett glömma, jag har ingen lust å följa me. Så man kan säga att ja gnällde, ja har ingen lust å åka dit, Då frågar dem om ja har nåt bättre för mig..Men tyvärr så har jag inga planer just nu. Om ja ändå hade bestämt träff me en polare, då kanske vi hade kunnat skjuta upp resan lite. Typiskt. Senare påvägen hem så sa dem att de skulle försöka få dit mormor å morfar,,,Då sa mamma typ att då kanske du kan åka hem me dem..

Hoppas hon menar det. E gärna hemma själv i några dar. Vet inte vad ja skulle hitta på då. Men nåt finns det väl, om man jämför me landet. Sist när man var ensam så hade man fullt upp, me ganska roliga saker...De flesta av er vet vad jag menar. Håller tummarna på att dem(mormor å morfar) kan komma till helgen el nåt. Å att ja får åka hem, ska verkligen försöka lyckas. Kom igen liksom...Några dar ensam går väl bra. Jag e en duktig tjej...hahaxD

Jaja, vad jag ska göra resten av dan vet jag inte. Kanske lägga mig en stund på balkongen å sola. MIna föräldrar har planerat att ta en promenad in till söder för å hälsa på farmor å farfar. Får se om ja pallar gå me, i denna hetta.

kram<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0