When the night comes falling...

Jag tror att jag snart tänkte krypa till korset. Alltså gå å lägga mig, den smartskallen som inte visste det. Sov som sagt inte så mycke eftersom ja inte mådde så bra så somnade jag sent. Sen blev man väckt vid 10:15 osv.

Jag lär kanske fastna en stund framför tv:n men det lär inte bli länge, e verkligen skit trött. Som varje kväll denna vecka så har jag suttit framför datan å tråkat mig hehe, samma sak ikväll. Trevligt värre.

Imorron vet jag inte vad jag ska göra, vilken överraskning va?! Får väl se hur vädret ter sig så. Kanske träffar nån polare spontant imorrn me man vet aldrig. Men nu e det iallafall inte långt kvar till Gotland, ska bli så skönt å dra. Ska nog se till så att allt e fixat imorrn å på fredag.

Sov gott alla å Go natt!!

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0