Who knew....

Ja, igår blev det inte så många inlägg vilket berodde på att jag inte mådde så bra på kvällen. Trodde jag var påväg å bli sjuk. Men idag mår jag bättre, vilket känns skönt. Pallar inte bli sjuk inför Gotland resan...

I morse blev jag väckt av Becca som mesade mig, ett antal gånger. Man svarade, la sig ner å tänkte somna om, då kom nästa. Jaja, det gör inget. Men väldigt smart att inte sova på hela natten Becca, hehe. Men det verkar vara en hel del som inte gjorde det...Men jag gjorde det, det blev inte så mycke men ändå.

Jag vet som sagt inte vad jag ska göra idag, får se om vädret blir bättre så lägger jag mig å solar. Annars lär jag väl sitta kvar här el sätta mig framför tv:n. Har inte haft några direkta planer denna vecka, vilket gjort att jag tagit dagarna som de kommer. Det har ju inte gått så bra, jag har haft väldigt tråkigt i flera dagar, ska bli skönt å dra på lördag....Om jag kommer att få jobba denna vecka verkar tveksamt igen, om det lär bli så e det på fredag men jag vet inte. Jaja, man fick ju iallafall sista studiebirdag i juni. Sen så e brorsan skyldig mig 800 spänn, skulle gärna ha tillbaka dem så snart som möjligt.

Juste igår så bestämde jag mig för en sak. Becca e den enda som vet, om du inte skvallrat men det tror jag inte. Kan säga att det kommer att bli väldigt svårt men jag ska verkligen försöka....

kram 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0