All summer long...

4 inlägg idag igen, rekord asså. Men jag har mycke som händer just nu det e därför. Som jag skrev i förra så kommer det inte att bli nåt Turkiet. Men jag deppade inte för det, nu e ligger nämnligen nya planer i luften.

Det e jag Becca som sitter å smider på lite reseplaner för typ slutet av sommaren innan skolan börjar. Har snackat lite me föräldarna å dem ska diskutera det. Å jag tror att det kanske går. Om någon har varit där förut å sådär så verkar det kanske funka. Hoppas, hoppas, hoppas. Skulle vara en sån jävla kul avslutning på sommaren. Det verkar inte bli så himla dyrt heller. Det dyraste e typ resan dit å hem. Hoppas att becca oxå får annars e det ganska kört.

Snälla föräldrar ni kan väl låta oss åka dit. Pretty please:)

Våran nöd lösning e att bara campa någonstans så vi får vara ensamma. Men Gbg e såå mycke roligare.

Dem som ska me e såklart jag¨å Becca, även Jennie å Joel. Ska bli nice....
Håller nu tummarna på att våra föräldrar godkänner det så vi kan hitta en billig tågresa ner.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0