Breaking the habit...

Det kan man verkligen säga att jag gjort typ. Att jag skulle ha så lite att göra att jag därför skriver 4 inlägg inom loppet av ett par timmar. Ovanligt. Kommer nig aldrig att hända igen, tror jag.

Jag har typ suttit framför datan i princip hela dagen. Tråkigt, jag vet. Detta har varit en riktigt tråkdag, hoppas att morrondagen blir roligare. Har under eftermiddagan/kvällen hjälpt Becca med kemin. Jag har dessutom fixat så att jag har nåt att göra lite varje dag, så jag slipper sitta framför datan å va osocial å ha tråkigt.

Sedan förra inlägget så har jag å Becca kommit övernes om att ses nu i helgen. Ska slagga hos henne från Lördag till Söndag. Vilket e nice.

Kan bara konstatera att mina matvanor e lite knasiga. Blev ju typ väckt vid halv 12 då käkade jag en vanlig frukost. Sedan vid 3 var det glass med jordgubbar som typ blev min lunch. Å sen så vid halv sju så var det fiskgratäng å potatis till middag. Knäppt jag vet. Mamma har dessutom bakat goda Cookies som ja nog ska ta till fika. Ni skulle bara smaka på det som min mamma bakar.Det e sjuukt gott, det e inte bara jag som tycker det. Även släkt å vänner till mig. Mamma e bäst på att baka, hehe.

Nää, nu ska jag faktiskt ta å ge mig. Ska logga ut från alla ställen jag e inloggad på. Stänga av datorn. Å sätta mig vid tv:n.
Just det, Lycka till med kemin imorron Becca!

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0