Bye

Vill bara säga att jag tyvärr nu e tvungen att följa med upp till landet. Vilket betyder att jag inte kan kröka me klassen imorrn, men det verkar som att jag inte e ensam om det. Hörde på bussen att Dennis oxå behövde åka upp till landet, han har samma åsikt som jag. Klart det kan vara skönt att åka iväg till landet men det e så himla tråkigt. Fyy. Vill verkligen inte.

Det e flera anledningar till att jag måste:
För det första så va det länge sen jag var där, å de tycker jag ska följa med.
För det andra det e midsommar å de vill inte lämna mig ensam i stan.
För det tredje de vill fira midsommar med mig.

Man inser nu att man börjar bli stor när man inte längre pallar att följa me till landet el fira midsommar me släkt å familj.

Drar härifrån vid 19-20 å kommer hem igen på söndag.

kram<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0