Can´t Get You Out Of My Head.....

Att jag inte kan få honom ur mitt huvud är verkligen inte dåligt. Han finns liksom i mitt huvud nästan hela tiden, jag kan säga att jag drömde lite om honom i natt. Inte så konstigt kanske. Just nu vill jag verkligen att det ska bli måndag så jag får träffa honom igen. Det är nog första gången som jag verkligen längtar att det ska bli måndag, haha.

Jaja. nog om kärleken för ett ögonblick. Åkte hem från Oskar igår vid halv åtta med Robin eftersom vi skulle båda åt samma håll. Vi tog buss 875 mot Gullmars, å Robin påstod att det tog skit lång tid att komma fram. Vem hade fel, Robin! Sen skiljdes vi åt i gullmars å den grejen som skulle skett skedde aldrig. Om ni läser tidigare inlägg fattar ni vad jag menar. Jag kom hem efter åtta då var jag både hungrig å trött. Pga att jag var trött så var jag lat å onyttig å la in pommes ugnen å tänkte ta hamburgare till det. Medan det var i ugenen ringde jag till Becca å vi snackade i 21 minuter.  Båda behövde prata av oss å få stöd. Vi kunde ha pratat längre men gjorde inte det, vi ska höras mer idag.

Övriga kvällen spenderades framför datan å tv:n. Tänkte egentligen tagit en dusch innan jag gick å la mig. Men tiden rann iväg å jag blev alltför trött. Jag borstade tänderna för första gången på 3 dar, frächt va!?! Idag så åt jag min riktiga frukost på 2 dar. Bara säga att mina matvanor de senaste dagarna varit usel. Med det som dracks i torsdags, all onyttig mat + läsk som vi stoppade in oss. Inte bra asså men va fan man lever bara en gång. Haha.

Nää, nu ska jag sluta skiva. Familjen e påväg hem från landet så jag ska fixa det lilla i köket å ta en dusch så jag känner mig fräsh. Har inte träffat min familj på 4 dagar vilket inte gör mig så mycket emot. Det e skönt å vara ifrån varandra ibland. Ibland har nu gått över till ofta, detta för att jag inte pallar åka till landet längre.

En sista grej. Ni som är smarta har nog räknat ut vem jag är kär i. Jag har inte skrivit det exakt men man kan läsa det mellan raderna.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0