Dead...

Ja, det kan man verkligen säga att jag e typ. Jag e inte trött men det finns massa andra anledningar till att jag e död. Hehe...

Åkte fan på stryk igen mot Dennis i sten sax påse...det e inte bra hehe. Måste ju fan vinna. Väntar på nästa match. Vill ha retur då ska jag spöa dig...Man kan ju inte alltid ha tur el hur. Nån gång måste du förlora. Jag vill gärna vara den som gör det, spöar dig alltså. HahaxD

Just det...hörde för en stund sen typ vid 12 att nån ringde på hemtelefonen. Ofta nån ringer hit så sent, hörde att nån gick upp. Fast jag tror inte nån hann svara. Undra vem fan det var?...Får väl fråga imorron kanske el idag för nu e det faktiskt tisdag hehe.

Undra va jag ska göra idag. Det lär väl bli likadan som idag. Den har ju inte börjat särskilt bra om man säger så. Tänker absolut inte säga vad...Iallafall ja lär väl sova bort halvdan el nåt. Sedan ha skit tråkigt, kommrt nog å sitta framför datan el kanske sola om det e bra väder...

De här närmaste dagarna lär bli det tråkigaste å jobbigaste på länge...Jag lovar hela klassen det.

kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0