Det blir aldrig som man tänkt sig....

Japp, planerna ändrades lite. Skulle som det var sagt vara hos Linnéa vid 14 men det ändrades. Ringde vi ett då Marcus svarade me "jesus". Sa sedan att jag kunde komma vid 14-15, vilket sedan blev 15. Fick även tips på vilket buss jag skulle ta å vilken hållplats jag skulle av på. Hoppas bara att Robin fått reda på detta el han kanske redan e där inte vet jag. Får väl se.

Jag ska väl börja gå om en halvtimme till Gullmars för å ta bussen vid 14:52. Ska ringa Linnéa när jag sitter på bussen. Gäller att jag tar med manuset annars lär dem väl döda mig. Hehe.

Vi måste ju som sagt spela in allt idag, redigera å fixa allt innan man kan dra hem. Filmen ska som sagt in imorron å prestationerna i filmen betygssätts så det e rätt så  viktigt. Jaja, vi får väl hålla på hela dagen å kvällen el nåt. Att det sköts upp en timme e kanske inte så bra heller. Hehe. Det e bara å fixa allt idag.

Vi får hoppas på att vi klarar oss från regn, pallar inte det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0