Det enda jag vill....

Ett tredje inlägg snacka om att ha tråkigt. Sitter just nu å chattar lite å hjälper Becca me kemin. Men nu verkar jag iallafall ha lite planer för veckan vilket känns nice.

På torsdag så kommer som sagt min kusin å hennes mamma hit å fikar typ. På onsdag ska jag troligen ta en fika med Manda å Mathilda. Det va as länge sedan vi träffades, senast var typ i Mars. Fatta, va mycke vi har att prata om. Ska bli jätte kul, hoppas på att det verkligen blir av. Det  betyder att jag typ måste shoppa imorrn om jag inte går upp tidigt å gör det på onsdag. Får se, men då har jag iallafall fått nåt att göra.

Sen så skulle jag kanske träffa Becca oxå, hoppas hon kan träffas i slutet av veckan. Skulle verkligen vara kul, Jag har inte så stor lust att vara ensam större delen av helgen. Får väl se.

En annan sak så e det resplaner för hösten på G, som skulle vara kul att hänga me på. Det e Marcus som har idéen att vi ska dra till Turkiet i oktober. De som ska hänga på verkar vara Marcus såklart, Linnéa, Robin och Becca. Jag skulle jätte gärna hänga på men jag har typ inte råd, tror jag. Vissa får ju betalat av en föräldrer vilket jag oxå skulle vilja ha en sådan förälder. Får väl be snällt, men det kommer bli svårt att få dem att både betala å släppa iväg mig. Men frågan e om man kan åka på resa om ingen 18 om det funkar. Får väl se men jag vill verkligen hänga på.

Nu ska jag fortsätta hjälpa Becca.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0