Feelgood....

Sitter här å chattar med Becca å Marcus. Han försöker få mig att hänga på till Turkiet me honom å några andra i klassen den 20/8. Jag skulle jätte gärna hänga på, vill verkligen. Problemt trodde jag först va pengar, men 2500 flyg + hotell det har jag faktiskt råd med....

Då kommer nästa problem, tillstånd från föräldrarna. Första problemet pappa e inte hemma, han e på möte å jag skulle behöva sätta mig å diskutera me både mamma å pappa. Sedan kommer nästa problem få då att säga att det e okej. Vilket inte e det lättaste. Hur ska man få sina föräldrar att låta en resa till Turkiet i en vecka me några polare. Det skulle nog till ett mirakel att det skulle ske. Jag kommer säkret stå där å be å bråka me dem till jag börjar gråta hehe. Det brukar va så de få gånger jag vill ha tillstånd från dem att göra nåt. eftersom ja så gärna vill.

Varför e man inte 18. Då behövde man inte ens snacka me dem utan kan bara säga den 20/8 drar jag till turkiet i vecka. hej då. Faan va nice det hade varit. Vet inte hur jag ska göra??

Någon som har nåt bra så att jag kan övertyga mina föräldrar att få åka. Behöver snabb hjälp.

Joo, glömde jag säga att Marcus måste boka biljetterna idag. Vilket gör det ännu mer stressigt.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0