Flash

Usch Usch Usch. Jag läste lite på gamla blogg inlägg fy fan säger jag bara. Jag fick värsta flashbacken från festen å i morse då en viss Becca retades som fan. Fattar inte att jag skrev som jag skrev el snarare att jag fortfarande gör det. Det e helt otroligt asså. Får se om jag kommer fortsätta skriva som jag alltid gjort el kanske hoppar över vissa saker. Men då skulle det säkert inte bli lika interesant att läsa. Jaja det e redan försent hehe.

Jag har suttit här sen middagen lite tråkig å osocial. Har ju inte träffat min famlij sen i fredags men va fan, jag pallar inte ni vet ju varför. Fast jag funderar å gå ut å se vad de gör. Jag tror att de ska se på EM-finalen mellan Spanien-Tyskland, får se om jag ska titta. Ska kanske gå å lägga mig istället. Föresten jag tycker det e fett dåligt att de tagit bort brons-matchen. De ska tydligen inte köra det längre, tråkigt. Det måste ju vara en brons match, man kan ju inte ha 2 bronsmedaljörer. Bronsmatchen e typ nästan lika interessant som fínalmatchen, jaja typiskt.

Nää, nu ska jag gå ut å hälsa lite på familjen.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0