Gimme more...

Eller inget mer tack!

Har precis ätit glass med svenska jordgubbar, mums. Det var en dyr, fet å god vaniljglass. Kan bara säga att jag blev mätt, mår nästan illa. Hehe. Detta blev min lunch, lite ovanlig men som sagt god,

Kan säga att jag e väldigt trött, fattar inte varför jag inte får sova länge. Jag har ju faktiskt sommarlov. Hallå. Sker det imorron oxå så drar jag, hehe. Måste flytta in hos en polare el nåt. Nån som e frivillig?!?

Vet inte riktigt vad jag ska hitta på, tänkte sola på balkongen men det har regnat å e mullet. Inge roligt sommarväder direkt. Kommer nog att sitta här ett par timmar, trevligt. Nja, inte så kul kanske. Just det skulle ju städa hamsterns bur får väl ta mig tid å få det gjort.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0