Go go Sweden....

Japp, då var det lördag igen. Fick verkligen sova ut idag vilket var väldigt skönt. Gårdagkväll bestod av fotboll, kollade först på  Italien-Rumäninen, hela matchen. Hejade lite på Rumäninen, för de ska vara sämre i teorin. Men igår var dem inte de var faktiskt rätt så duktiga. Deras målvakt höll högklass, lika så Italiens Buffon när han räddade straffen.(Vilket jag inte gillade, hehe) Ni vet säkert att det slutade 1-1. Sen var det nästa match, Holland-Frankrike. Tänkte se den men satte mig framför datan i stället å såg slutet av matchen. Hollad ägde. 4-1. Frankrike verkar inte var så bra längre, haha.

Den dagen kommer oxå innehålla en del fotboll. Skulle egentligen träffat Alice men det blev ändrade planer. Ska vi vid tre åka me brorsan till Skarpnäck där han har träningsmatch me sitt lag. Mot vilket vet jag inte. Brorsan har denna vecka börjat träna målvakt efter flera veckors frånvaro pga skadat finger. Men nu e han på gång igen. Får hoppas bara att vi klarar oss från regnet. Sedan lär vi komma hem en stund efter att Sveriges match mot Spanien börjat, men men. Läste ganska nyligen startelevan. Johan Elmander ersätter tydligen skadade Chippen, Elmander brukar inte spela mittfält, får se hur det går. Jag hade mer hoppats på Sebastian Larsson el Källström skulle tagit platsen. Får väl se hur det går. Det lär iallafall bli en riktigt tuff match, hoppas verkligen att det ska gå bra. Men Spanien är riktigt bra, Sverige måste verkligen spela på sin högsta nivå.

Imorgon så blir det filminspeling, den där sv-uppgiften ni vet. Vi kommer att hålla till hos Linnéa. Får hoppas på att det inte regnar eftersom vi ska spela in en hel del i skogen. Men regnar det så har vi inget annat val, filmen måste bli klar imorron. Får se om jag får tag i Robin så jag får sällskap dit, annars får jag åka sj. Inget mer med det.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0