Godmorgon.....

Jag vakande precis efter att ha slumrat till i soffan. Vet inte hur länge jag sov kanske 60-70 minuter, det var rätt så skönt. Som sagt så sov jag å Beca över hos Joel, därför blev inte inte så mycket sömn. Vi kollade först på filmen "Super size me" fråga mig inte varför. Sen såg vi "Världarnas krig", där jag låg å försöke hålla mig vaken. Jag pallar inte berätta om när vi skulle sov. Det tog som sagt en stund med en del små bråk. Jag å Becca gick ut en sväng i Sjöstaden vid 2-3 för å bli trötta. Tillslut så somnade jag i Joels säng, Joel i soffan likaså Becca. Men Becca hade typ sämsta platsen å frös eftersom hon inte hade ett varmt täcke. Hon sov troligen sämst, stackarsen. 

Vi gick upp runt 8 i morse, vilket gjorde att vi inte sovit så länge. Vid typ 8:43 tog vi tvärnbanan till Årstaberg där vi skulle byta mot tåg mot Väster Haninge. Vi skulle ju till Coca-Cola fabriken i Jordbro. När vi gick av I Årstaberg såg vi Dennis i klassen se lite vilsen ut. Vi ropade på honom å han berättat om sin förvirrade resa dit, haha. Tur att vi kom där asså. Vi hamnde sj-klart fel vagn, vilket gjorde att vi fick gå en bit. Vi hade tydligen åkte i samma tåg som läraren å några i klassen. VIlket var tur. När vi kom fram till fabriken så gick vi in i ett partytält bredvid där vi skulle vänta. Där satt redan flera  i klassen. Den långa väntan för å få gå in var fett lång. Det var så j-la kallt i det där tält trodde jag skulle frysa ihjäl hehe. Men efter typ över 30 min väntan fick vi gå in, klassen plus typ 2 andra familjer. Vår gudie var fett irreterade, hon var bra men hade en fett jobbig röst asså. Turen på fabriken var samma som förra gången. Sen bar det av till "Xperience Center", där man har typ tävling i 4 lag. Det i olika stationer där man ska använda det olika sinnerna(känsel, syn, hörsel å lukt), man skulle dessutom försöka hitta ett hemlig ord som gjorde att man fick x-tra poäng. Mitt lag bestående av mig, Becca, Linnéa, Marcus å Oscar F var fan bäst. Vi hittade alla utom ett ord å hade rätt på resten i grundomgången. Sen var det paus då man fick dricka läsk. Kan bara säga att Davids cola var fett äcklig, det var typ spindlar el myror i den. Snacka om fräscht. Sedan var det final omgång å vi knäckade alla hårt, haha. Sen var det finalomgång där vi var snabba å svarade det mesta rätt. Trots att vissa frågor chansades det på. Men priset var inte det bästa, vi fick varsitt vykort, men ändå. Innan man gick sen fick man ta en flaska me nån ny fanta. Sen gick vi till stationen, vissa tog buss men de flesta tog tåget. Åkte till Årstaberg å tog tvärbananen till mårtendahl å gick hem.

Jag skulle egentligen behövt pluggat kemi, har restuppgiter som måste lämnas in imorron. Men jag gjorde det jag kunde, behöver hjälp av pappa senare. Så jag tog lite jordgubbar(från igår) å glass. La mig i soffan å sedan somande jag. Nu e jag ganska pigg hoppas jag fortsätter att vara det en stund.

Imorgon så ska vi spela in våran film, troligen i närheten av där Linnéa bor. Så jag vet inte när jag kommer hem typ. Det e en del som måste göras. Får se.

kram<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0